Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

de club kan niet zonder CONTRIBUTIE

alleen voor clubleden

Moderators: clippo, marcell

Plaats reactie
clippo
wethouder
wethouder
Contacteer:

de club kan niet zonder CONTRIBUTIE

Bericht door clippo » di 29-okt, 2013 21:35

Vandaag de acceptgiro's voor de leden gepost die in November of December lid zijn geworden...
Helaas zijn er nog steeds leden die in de vorige rondes hun acceptgiro's hebben ontvangen maar nog niet hebben betaald..

Ik moet deze mensen gaan mailen, bellen of aanschrijven... en dat kost tijd, maar vooral ook frustratie. :confused:
Dus ontvang je een acceptgiro en komt het een keer niet uit, kan je het even niet missen of wat dan ook... Reageer dan even. Het kan iedereen overkomen maar niks laten horen is echt alsof ik voor kl**tzak bezig ben.

Opzeggen doe je een maand voor het einde dus in feite VOOR dat je de acceptgiro ontvangt en ALLEEN door het terugsturen van de clubpas, en dan natuurlijk de geldige witte.. De oude bruine pasjes zijn NIET geldig en die hoef ik dus niet terug.

Voel je je aangesproken, was dit bericht voor jou.. ligt je acceptgiro nog op de kast? denk even aan de club...
Herken je jezelf totaal niet in dit bericht, dan was het niet voor jou. :wink:

aaltje
manusje van alles
manusje van alles

Bericht door aaltje » di 21-jan, 2014 20:16

heb je ook al de giro's voor januari/ februari verstuurd?
www.aaltjemoenis.mijnalbum.nl
MinidorpClub lid nr 013

clippo
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door clippo » di 21-jan, 2014 20:54

Deze liggen momenteel bij de drukker.. Ergens volgende week gaan de eerste op de post... :wink:

Plaats reactie