Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Atelier Arina clubdag voorbestellen

alleen voor clubleden

Moderators: clippo, marcell

Plaats reactie
moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Atelier Arina clubdag voorbestellen

Bericht door moon » do 07-mar, 2013 12:41

Atelier Arina vraagt of er nog speciale verzoeken zijn voor nersfstekers of uitstekers voor de workshop op de knutseldag. (plantjes en bloemen knutselen/maken) Zij gaat nl. naar de groothandel om spullen te bestellen.

Hallo Dames/Heren.

Als jullie soms nog uitstekers en nerfvormers enz. willen dan kunnen jullie dit doorgeven.
Ik ga morgen bij de groothandel bestellen en dan heb ik het in huis voor de workshop.
Groetjes Arina

--
Arina van Driel
Atelier Arina

Kluivertweg 15
3209 AP Spijkenisse

Tel: +31(0)181-644282
Email: atelierarina@gmail.com
Website: www.atelierarina.nl of www.koudporselein.nl
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

marit zwemmer
teamleider
teamleider
Contacteer:

Bericht door marit zwemmer » do 07-mar, 2013 13:22

IK heb op de website gekeken maar de materialen worden niet gespecificeerd dus dan weet je niet hoe groot het is en hoe het eruit ziet.

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » do 07-mar, 2013 13:23

Misschien haar even mailen dan?
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » do 07-mar, 2013 13:58

Bleek dat de mail voor een andere groep was bestemd en niet voor ons. Maar bestellen kan natuurlijk evengoed alvast.

Plaats reactie