Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Clubdag 2013 (de 4e )

alleen voor clubleden

Moderators: clippo, marcell

clippo
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door clippo » ma 30-sep, 2013 9:19

Zo, hier is de Clubdag ook voorbij... straks de auto leeg halen en alles naar zolder.
Ik vond het helemaal TOP!
Wat een oergezellige dag. Elk jaar weer heb ik het idee dat ik te weinig met mensen heb gesproken, sorry daarvoor...

Prachtige displays heb ik wel gezien en bovenal weer veel stralende mensen... 202 in totaal (!). Al deze mensen, incl standhouders, sponsors, leveranciers en team AC de Meern hartelijk bedankt om deze dag een succes te maken! Alles liep perfect..! Echt weer een clubdag zoals het hoort. Bedankt !!

Speciale dank aan de hulptroepen die vroeg uit de veren waren om te helpen waar nodig, een hele dag inzet toonden om het iedereen naar de zin te maken en uiteindelijk binnen een uur alles weer in oorspronkelijke staat hebben terug gebracht!! :clap: :clap: Geweldig!

SUPER! Op naar Clubdag nr 5 :dance: onze Jubileum editie...

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » ma 30-sep, 2013 9:35

Zo jongens wat een dag. Heb nog een droge mond van het praten. Leek wel een vliegende keep. Heb wel veel mensen gesproken. Bij entree het eerste uur met Michel, Achter tweedehands tijdens spitsuur (was echt niet normaal van half elf tot 12 - met 5 net te behapstukken) En de minidorpstand zodat Jan even kon wandelen (en daardoor wel de stemmingsformulieren helemaal opnieuw moest verwerken) :green:

Ik had geen toestel mee, dus voormijn doen slechte foto's met de telefoon

link
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

jokevn
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door jokevn » ma 30-sep, 2013 9:36

Jan de Smit schreef:Mij niet :cry: :cry: :cry: :green: :green: :green: Madeliefje nu maar aan Geertje meegegeven. Kan ze tenminste in je dorp staan. :lol: Lampjes komen wel een keer.
Jammer dat ik je mis gelopen ben,maar vast harstikke bedankt voor Madeliefje.de lampjes blijven uiteraard voor jouw!

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » ma 30-sep, 2013 9:42

Ik doe deze maar even dicht anders kletsen we in twee rubrieken. Of samenvoegen misschien? dit is de openbare
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

Gesloten