Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Voorstellen

Nieuwe leden ! Stel je voor !

Bestaande leden ! Gefeliciteerd met je ...dag

Moderator: moddereters

Plaats reactie
Droppie58
frisse kijk
frisse kijk

Voorstellen

Bericht door Droppie58 » za 24-nov, 2018 17:57

Hallo,
Ik ben Rob, 60 jaar en ik werk in de zorg.
Ik ben eigenlijk pas begonnen met het bouwen van een kerstdorpje maar omdat het me zoveel batterijen kost heb ik een vraagje.
Ik heb voornamelijk huisjes van Typisch Holland, waaronder een kerk, boerderij, school en kerstbomen verkoop, die allemaal hun eigen adapter hebben. Verder heb ik nog een stuk of 10 kleinere huisjes van 3 of 4,5 volt en 150 ma, die allemaal op 2 of 3 batterijen gaan van 1,5 volt. Ik zou het liefst al deze huisjes op één adapter aansluiten. Ik heb nog een adapter liggen van 4,5 volt en 1500 ma en wil deze daarvoor gebruiken. Ik weet alleen niet of ik dan exact 10 huisjes van 4,5 volt en 150 ma moet aansluiten of dat het er ook minder mogen zijn of krijgen ze dan teveel stroom? Het is de bedoeling om ze parallel met elkaar te verbinden.
Het is waarschijnlijk niet zo ingewikkeld maar ik wil er zeker van zijn voordat ik de boel aansluit.
Ik heb alvast een fotootje van vorig jaar bijgevoegd.
Bijlagen
thumb_IMG_0017_1024 2.jpg
thumb_IMG_0017_1024 2.jpg (147.81 KiB) 348 keer bekeken

hans
backoffice
backoffice
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door hans » zo 25-nov, 2018 13:37

kijk even bij
http://www.minidorp.nl/
even aanmelden de dan klikken op tips deel 3 daar staat een beschrijving om dat te veranderen

Plaats reactie