Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Noma / dickensville

Vond je een kerst gerelateerde link

Heb je een kerst website ?

kerst op het Internet !

Moderator: moddereters

Gesloten
NOVW
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Noma / dickensville

Bericht door NOVW » vr 23-jan, 2004 15:56

Tjdens mijn eeuwige jacht op kersthuisjes links vond ik dit:

http://www.peha.com/

In Friesland, en de importeurs van "dat andere merk" kersthuisjes !

Kittekat
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door Kittekat » za 24-jan, 2004 15:22

Heb net een nieuwsbrief gekregen van Weihnachtswelt. Als je nu reserveert krijg je 20% korting. Betalen pas bij aflevering. Aangezien ik niet weet hoe je de link hierop krijgt...
www.kleine-weihnachtswelt.de/reservierung/index.html
Ik hoop dat het werkt. Staan ook nieuwe dingen op.
Laatst gewijzigd door Kittekat op za 24-jan, 2004 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

rjvanes
frisse kijk
frisse kijk
Contacteer:

Bericht door rjvanes » zo 25-jan, 2004 22:53

Ga er maar vanuit dat er koortsachtig gewerkt wordt om de shop zo snel mogelijk in de lucht te krijgen.

Verder heb ik nog eens heel goed gekeken naar:
www.kleine-weihnachtswelt.de/reservierung/index.html

Er staat niet bij of de prijzen inclusief of exclusief BTW zijn.
Ik vraag het mij af, omdat als je naar de online shop gaat, alle genoemde prijzen daar excl. BTW zijn. Stop maar eens een artikel in de Cart en check uit.
Daarnaast zijn de verzendkosten in Duitsland ruim 11.00 euro en binnen de EU zelfs 19.00 euro. Tel dit alles nu eens bijelkaar op!?! :naughty:

Kittekat
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door Kittekat » ma 26-jan, 2004 11:49

De prijzen in de shop zijn inclusief de btw. Ik neem als voorbeeld de blessed angels convent die ik besteld heb. Die staat in de shop voor 50.10 euro. Als je het in het wagentje stopt zie je dat de produkt prijs 43.19 euro is. Daar komt 6.91 euro belasting bij op. Daar ben je er nog niet mee. Als je betaalt in advance vraagt de post 6 euro. Betaal je on delivery komt er nog eens 6.70 bij op. Totaal kost me dat 62.80 Dit is alleen als je in Duitsland een adres hebt. Shipping naar buiten Duitsland vragen ze 22.04 euro. Eigenlijk geen beginnen aan. En bestellen met 20% korting is ook een lokkertje. Voor de Shakespeare Inn heb ik hier 52 euro betaald. Bij hun met korting en bezorging in Duitsland 59.20 Zonder de korting met bezorgen 71 euro. Hou je niet voor mogelijk, en dat in eigen land.

Gesloten