Holy moly. Het is me wat...

Het heeft me een week slapeloze nachten gekost, maar uiteindelijk heb ik dan toch de juiste persoon getroffen die de juiste informatie op het juiste punt wist te verstrekken.

WE ARE BACK

Er is kneiterveel veranderd, vooral qua uiterlijk. Het oude vertrouwde rode kleurtje is voorgoed verdwenen, en de bediening van het forum is flink anders. Ik ben nog bezig van alles uit te zoeken, maar qua stabiliteit zouden we nu stevig moeten staan.

Op naar de volgende 14 jaar?

Wit zand als sneeuw

Allerlei handige bouw en dorps- Tips & Truuks

Moderator: moddereters

NOVW
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door NOVW » do 12-nov, 2015 14:29

duuhuur....

jankoljr
telefonist
telefonist
Contacteer:

Bericht door jankoljr » do 12-nov, 2015 15:47

Jan de Smit schreef:Vind het allemaal niets. Ooit en beetje backing soda van Moon gekregen omdat het bij de Toko uitverkocht was.
Ergens in de buurt van mijn fontein gebruikt. Mooi de voet van een huisje aangevreten.
Nu ook een item van iemand gekocht welke dit ook heeft gebruikt en niet goed heeft schoon gemaakt.
Ene grote ramp.
Afbeelding
Auwwwww.... Jan, hoe herkenbaar! Ik had het al eerder gemeld deco materiaal met zout, water en items met metaal achtige verf oa op de wielen is funnest!
Afbeelding

Jan Kol Jr. - MinidorpClub - Fotograaf Brandweer Kennemerland - Kol Tegels Haarlem
AfbeeldingMinidorpClub redactie - http://myalbum.com/jankoljr

Margie
stagiair
stagiair
Contacteer:

Bericht door Margie » do 12-nov, 2015 18:10

Oei, bedankt voor de waarschuwing dan allebei de Jan's. Dat wordt het dan dus niet. Maar met dat decozand is toch niets mis?

Ik zag ergens een aanbieding van het gewone sneeuw, heb dat voor de zekerheid toch maar weer meegepakt. Maar zover ben ik nog lang niet, dus als ik binnenkort bij een tuincetrum ben ga ik toch nog even voor dat fijne decozand kijken.

Chant
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Chant » do 12-nov, 2015 20:06

NOVW schreef:duuhuur....
klopt Niels, niet goedkoop!
Maar...je hebt er maar weinig van nodig aangezien je het met een theezeefje uitstrooit :wink:

Liever dat dan uitgevreten huisjes......toch?

Bloemschikkertje
manager
manager

Bericht door Bloemschikkertje » do 12-nov, 2015 23:11

Margie schreef:Oei, bedankt voor de waarschuwing dan allebei de Jan's. Dat wordt het dan dus niet. Maar met dat decozand is toch niets mis?

Ik zag ergens een aanbieding van het gewone sneeuw, heb dat voor de zekerheid toch maar weer meegepakt. Maar zover ben ik nog lang niet, dus als ik binnenkort bij een tuincetrum ben ga ik toch nog even voor dat fijne decozand kijken.
Nee hoor, maar je moet wel zien dat het niet glazig is, zit echt wel verschil op, je hoort het al als je er mee schud.

Jan de Smit
manager
manager

Bericht door Jan de Smit » vr 13-nov, 2015 0:25

Ik doe mijn sneeuw altijd nog fijner malen.

Afbeelding

Margie
stagiair
stagiair
Contacteer:

Bericht door Margie » vr 13-nov, 2015 17:00

Dat is een goed idee Jan! Dan ziet het sneeuw er ook echter uit. En die sneeuw heb ik al. :dance:

Plaats reactie