Kerstdorpen.nl trekt na 15 jaar de stekker eruit.

Ik heb het nog een jaar of 2 in de lucht weten te houden, maar er is (alweer) een update aangekondigt. Ik ben er compleet klaar mee. Voor 5 gebruikers ga ik niet weer 2 weken zitten knokken met de ellende software van PHPBB.
Sorry, maar: 't is over.

"thanks for all the fish" en "see you in a different place"

-----voor de geïnteresseerden-----

MINIDORPEN: http://www.minidorp.nl
FACEBOOK: https://www.facebook.com/groups/Minidorp/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Minidorpclub/

Verkopen op ebay

Allerlei handige bouw en dorps- Tips & Truuks

Moderator: moddereters

Gesloten [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
marit zwemmer
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Verkopen op ebay

Bericht door marit zwemmer » do 29-mei, 2014 14:32

Heeft hier iemand wel eens spullen verkocht op ebay? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » do 29-mei, 2014 16:24

Volgens mij niet. Je moet wel provisie afdragen. En je bent verplicht te verkopen aan de hoogste bieder, ook als je het bedrag niet hoog genoeg vind (je kan natuurlijk een minimum ingeven)
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

Bloemschikkertje
backoffice
backoffice
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Bloemschikkertje » do 29-mei, 2014 18:01

Marit had je dit al niet eens gevraagd ? Ik herinner me precies zoiets.

Op www.ebay.nl vind je alle regeltjes over verkopen, ik heb al enkele dingen via E-bay verkocht en ben heel tevreden, zelfs een keer aan iemand uit Bulgarije, via Ebay alles OK alleen heeft de nederlandse post toen mijn pakketje verloren gedaan, maar het is allemaal keurig geregeld achteraf, als iemand biedt weet je ook zeker dat deze persoon het koopt, er is ook altijd een bescherming, en ja er zijn wel een beetje kosten aan verbonden maar ik vind die best meevallen.

marit zwemmer
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door marit zwemmer » do 29-mei, 2014 20:16

Doe je dan gewoon de vraagprijs in euro's? Zet je de tekst in het engels of gewoon in nederlands?

Bloemschikkertje
backoffice
backoffice
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Bloemschikkertje » do 29-mei, 2014 23:22

De vraagprijs (startprijs) heb ik in euro's gezet, je kan kiezen ook naar waar je wilt verzenden, heb wel nederlandse tekst gebruikt, je kan ook engels erbij zetten als je wil.

Gooier
stagiair
stagiair

Ebay

Bericht door Gooier » ma 07-jul, 2014 19:14

In 2004 heb ik, toen ik overstapte naar digitaal, mijn analoge foto uitrusting verkocht via E-bay.

Minimum prijzen had je toen nog niet en in het begin van de verkoop bleven de prijzen laag waardoor ik toch wel een beetje in paniek schoot. Maar tegen het einde schoten de prijzen omhoog en gingen de artikelen naar Duitsland, Frankrijk en Griekenland.

Provisie is vrij laag. Voordeel is wel dat de koper ook daadwerkelijk moet kopen en zich niet, zoals bij MP, terug kan trekken.

Gesloten