Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Grootte van het dorp

Gebabbel, geklets; gezellie !

Moderator: moddereters

frits en mieke
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door frits en mieke » vr 06-okt, 2006 17:39

zul je toch de hoogte inmoeten mark , maar ik zou het wel 1.20 breed maken is denk ik wel mooier , en kleine dorpjes zijn net zo mooi zeker wel maar ik had de ruimte ,

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » vr 06-okt, 2006 18:35

Makkelijk Sil, daar had ik er vorig jaar 20 op.
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

Angelique
frisse kijk
frisse kijk
Contacteer:

Bericht door Angelique » vr 06-okt, 2006 21:41

Ahum... kléine ruimtes...? Ik moet t anders doen met 103 x 86 cm! (de maten van de box, tja) Maar gelukkig heb ik niet zoveel huisjes (maar wel des te meer kleine andere dingen, taxi, paard-en-wagen, oude traktoren, massa's sneeuwpoppen en andere poppetjes en dieren en bomen en en en ... pfff)

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » vr 06-okt, 2006 22:00

O ja :redface: en mijn kastdorpje is 117 x 50 (momenteel de rechter foto)
selectie in mijn album albums op google+Het Friesche land 2012 Blue winter lake 2012 kroegentocht 2012

Afbeelding Als je je met niemand vergelijkt, word je wie je bent. (Krishnamurti)

duimpje
telefonist
telefonist
Contacteer:

Bericht door duimpje » vr 06-okt, 2006 22:29

nou moon dadelijk heb je drie dorpen staan :eek: ..... :think: op hoeveel meter kom je dan???

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » vr 06-okt, 2006 22:47

Ga dit weekend het herfstdorp afbreken hoor! Maar dan zou ik toch op 5 komen ... zeker :redface:

Kittekat
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door Kittekat » za 07-okt, 2006 7:09

Dat is een mooi eind om te bouwen :biggrin:

rosielove
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door rosielove » za 07-okt, 2006 20:02

hoe groot dat mijn dorp gaat worden dat moet ik nog op gaan meten in elk geval net zo groot als vorig jaar denk ik anders kan ik ook mijn huizen niet kwijt ,maar de hoogte was vorig jaar 2,20 hoog aan de ene kant, en de toren op het midden plateau was 2,50 hoog weet ik nog wel ,de breedte en lengte moet ik nog op meten ,maar plaats genoeg schat ik :whistle: anders tv eruit
Afbeelding

moon
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door moon » za 07-okt, 2006 20:09

Volgens mij had je al niet veel huiskamer over. :lol:

rosielove
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door rosielove » zo 08-okt, 2006 2:38

Maar ik heb een grote kamer hoor de eethoek kon nog staan en het bankstel alleen allemaal een beetje de andere kant op geschoven en wat minder been ruimte moet maar kunnen toch en de tv onder gebouwd och je kijkt die dagen toch geen tv maar dorpen :whistle: ,laat ze het maar niet horen komt er van het jaar geen dorp denk ik,zeggen ze mama is stapel gek geworden,overal waar je kijkt zie je huisjes :nope: maar aan een kant in de kamer,en dat begint nu al sinterklaas is nog niet geweest,eerst verjaardag ,heb ik eigenlijk niet zoveel zin in wil liever gaan bouwen,maar ja zoveel visite kan ik niet opproppen,kunnen echt niet meer stoelen in de kamer als ik aan het bouwen sla , :naughty: dan maar 12 man uitnodigen zou het net kunnen ,hebben ze allemaal een plaatsje om te zitten ,maar ja krijg ik ook scheve gezichten :think: ,en allemaal aan die spulletjes zitten nee doe het nie meer ,nog even wachten maar alvast uitmeten kan geen kwaad denk ik, maar niet laten zien denk ik :hand: anders zien ze de bui al hangen :whistle:
Afbeelding

lia
frisse kijk
frisse kijk
Contacteer:

Bericht door lia » zo 08-okt, 2006 22:37

Nou ik heb een tafel van 180 lang en 70 breed.Maar ik moet toch ook altijd de kamer verbouwen om het neer te kunnen zetten.Is altijd een gedoe eventjes.Maar ja ik heb een grote kamer 8 meter lang en voor 3.80.En achter bijna 5 meter breed.Dus er kan heel wat verzet worden.Want het dorp komt er zeker weer dit jaar.
Groetjes Lia :biggrin:
lemax is altijd zeer mooi

Plaats reactie