Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

Plaatjes database

Gebabbel, geklets; gezellie !

Moderator: moddereters

Plaats reactie
NOVW
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Plaatjes database

Bericht door NOVW » vr 12-feb, 2016 17:13

Kameraden ( :) ) Zoals de meesten wel weten staan op http://kerstdorpen.piwigo.com/ ruim 10000 plaatjes van items die met lemax, luville en department 56 van doen hebben. Nu krijg ik net de melding dat het tijd wordt om die website te verlengen. Een kleine blik op de statistieken leert mij dat het eigenlijk een site is die in de lucht wordt gehouden voor minder dan 400 mensen. Nou maakt het mij niet zo vreselijk veel uit om de boel te verlengen, maar dan wil ik wel (heel graag) hulp bij het zoeken naar de (nieuwe) plaatjes van 2016. Dus een dubbele vraag: hou ik de site in de lucht, en willen mensen helpen met plaatjes sponsen?

tineke
wethouder
wethouder

Bericht door tineke » ma 15-feb, 2016 16:14

Ik kijk er nooit op, en van plaatjes plaatsen heb ik geen kaas gegeten. Dus wie wil er.........

clippo
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door clippo » di 16-feb, 2016 20:26

Op Facebook zijn wel wat reacties... Forum ligt beetje plat. :think: Ik denk dat de database wel welkom is mits er wat meer aandacht voor is... :rolleyes: Misschien niet zo bekend...
Als je hem overeind houd Niels zal ik 'm ook duidelijker op de minidorp site gaan zetten.. ( mits gewenst natuurlijk )

NOVW
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door NOVW » di 16-feb, 2016 23:10

ik ga 'm een jaar verlengen :)

riet broeders
teamleider
teamleider

Bericht door riet broeders » vr 19-feb, 2016 15:53

Fijn.

Plaats reactie