Gedoe en gedinges. Door de geforceerde update waren de anti-spam maatregelen buiten gebruik gesteld. Er staat weer "een en ander" aan nu en ik hoop dat het afgelopen is met die nare mensen die alleen maar onzin posten :(

prietpraat 175

Gebabbel, geklets; gezellie !

Moderator: moddereters

tineke
wethouder
wethouder

Bericht door tineke » wo 06-apr, 2016 14:45

Zag ook het filmpje van de pup, lekker ravotten . Fijn dat het klikt tussen de honden.
Nou Chant hoop echt dat het wat wordt voor je, we duimen gewoon door .

Brigitta
frontoffice
frontoffice
Contacteer:

Bericht door Brigitta » vr 08-apr, 2016 22:01

tineke schreef:Zag ook het filmpje van de pup, lekker ravotten . Fijn dat het klikt tussen de honden.
Nou Chant hoop echt dat het wat wordt voor je, we duimen gewoon door .
Nou in een week tijd kan er een hoop gebeuren, ons nieuwe meisje wordt brutaler dus FenN zal aan de bak moeten want ze heeft de eerste oorlogswonden al moeten incasseren. Puppytandjes zijn erg scherp. 🙄
Mijn album .... BRIGITTA'S WINTERDORP 2013.......DAGLICHTFOTO'S BRIGITTA'S WINTERDORP 2013

Afbeelding...Afbeelding....Afbeelding....Afbeelding....Afbeelding....Afbeelding
Bedenk; iemand die twijfelt, onderzoekt. Iemand die denkt te weten, niet.
Blijf zoeken…

Chant
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Chant » za 09-apr, 2016 9:51

Helaas...baan niks geworden :sad:
Op karakter en werkervaring had ik de strijd gewonnen maar...
het bedrijf gaat binnenkort automatiseren en er waren maar liefst twee kandidaten die daar meer ervaring in hebben dan ik, daar heb ik het op verloren!
Jammer ...

Maar we gaan vrolijk verder!
Woensdagochtend mag ik op het matje komen bij het uwv, ben benieuwd.
Ik doe echt mijn best, maar het is toch lastig. Ik moet nu twee advertenties meenemen van werk waarvan ik denk dat ik het kan maar wat niet in mijn straatje ligt. Hmmm, lastige opdracht. Ik heb er eentje, maar ga nu maar even op zoek naar nog een. Ik verwacht dat de opdracht wordt dat ik beide bedrijven aanschrijf, dus kan maar beter proberen een "leuke" te vinden!

Maar goed, als beloning ga ik woensdagmiddag in Maarssen een Escape Room doen met een aantal vriendinnetjes! Nog nooit gedaan, ben benieuwd :green:

Bri: meen je dat joh....scherpe tandjes? Kijk maar uit voor je tenen (en je schoenen trouwens :duh: )
Die kleine wordt vanzelf op haar plaats gezet :wink:

Jan de Smit
manager
manager

Bericht door Jan de Smit » za 09-apr, 2016 10:07

Jammer Chant. Volgende keer beter. :dance:

hans
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door hans » za 09-apr, 2016 16:08

balen chant op naar de volgende job

Wendym
manusje van alles
manusje van alles

Bericht door Wendym » zo 10-apr, 2016 22:51

Balen Chantal hopelijk volgende keer beter
Succes woensdag!

tineke
wethouder
wethouder

Bericht door tineke » ma 11-apr, 2016 15:29

Jammer Chant, het is zo moeilijk. Vriendin van Stephan solliciteerdt zich ook suf. 24 jaar, dan ben je te jong of te oud of over gekwalificeerd of te lage opleiding, man man aan welke eisen moet je dan voldoen?

Het is net als bij een klein kind overal op bijten Bri. Alleen zijn de tanden van een pup veel scherper.

Chant
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Chant » di 12-apr, 2016 9:57

Tien: ze krijgen mij niet gek hoor!
Het kost echt wel veel tijd, maar ik ga gewoon door.
Pitbulletje (misschien moet ik de tandjes van Bri's pup lenen, haha)

Bloemschikkertje
manager
manager

Bericht door Bloemschikkertje » vr 15-apr, 2016 14:20

Hallo allemaal, poeh heb wel wat moeten bijlezen was al een tijdje geleden.

Chant wat sneu dat het weer niks is geworden en nog gefeliciteerd hoor, ik heb jou verjaardag wel gemist, (en jij de mijne niet) sorry.

Opa Snor sterkte met de mantelzorg, ze komt zeker en vast niks te kort met jou om voor haar te zorgen.

Geertje balen dat Ron zijn job ook kwijt is, de crisis lijkt me nog helemaal niet voorbij.

Brigitta wat een snoesje jullie nieuwe huisgenootje, dat wordt opvoeden de komende tijd.

Tineke ook wel wat balen dat je niet meer kan breien door je slijmbeursontsteking, beterschap.

Mark balen dat ze niks vinden, ik weet er alles van en frustrerend als je alsmaar pijn hebt en je weet niet hoe of van waar het komt.

Hier drukke tijden gehad, heb nu gelukkig een goede poetshulp , we hebben ons huis te koop gezet en willen naar een flat, maar het vlot niet echt, er komt bijna niemand kijken en ondertussen zijn er van onze 3 keuzes voor wonen , nog maar eentje over dus 't wordt eigenlijk wel dringend, probleem is dat er in ons dorp niet veel flatjes zijn. Verder doe ik niet veel meer dan rustig de boodschappen, de pc en borduren. Ik mis het dorpjes bouwen wel maar dat ging echt niet meer, volgende week naar het UZ Gent , blijkt dat er nu teveel littekenweefsel zit op de plaats van mijn operatie en dit irriteert de zenuw flink, ook een nieuwe afglijding doet zich voor dus ik ben benieuwd, hoop dat het geen operatie wordt maar dat ik toch eindelijk van die pijnlijke voeten afkom, zou ook wel met mijn rug te maken kunnen hebben.

Verder deel ik jullie mening over Facebook, heel leuk maar je kan niks terugvinden.

clippo
wethouder
wethouder
Contacteer:

Bericht door clippo » vr 15-apr, 2016 20:29

Ja Josee, pijn is kl***te... het liep bij mij dusdanig uit de hand dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest.. Maandag mag ik weer naar ziekenhuis... maar.. sinds vorige week gebruik ik CBD olie.. 5 druppels onder mijn tong voor het slapen en ik ben bijna de oude.. slaap als blok, eet goed en val niet meer af.. laatst nog bijna kilo per dag.... Of ze wat vinden na Maandag zie ik nog wel.. anders blijf ik die hennepolie druppelen. geen bijwerkingen ofzo.. dus alleen maar voordelen. Succes met de verkoop van jullie huis.... onze was met 5 weken verkocht vorig jaar.. je hebt maar 1 koper nodig :wink:

Mar zit ook nog zonder werk... lijkt er ook op dat dat er niet meer is... jammer van de V&D... Ik hoop dat iedereen hier weer wat vind... klote crisis is volgens mij voorbij maar de kapitalisten hebben de touwtjes nog in handen.. zo is V&D ook leeg getrokken...

Opa Snor, hoe gaat het met oma? hopelijk komen jullie het allemaal redelijk door..... :pray:

Ik begrijp dat de meeste Facebook niet zien zitten... ik denk ook dat het pas te doen is als je er veel op zit... anders mis je veel. Ik probeer juist wat minder te volgen op Facebook, en dan met name hobby sites... te veel onbekende stellen te veel bekende vragen... Maar moet bekennen dat ik hier op het forum ook nog maar weinig ben... Net verhuisd, drukke periode qua bouw en verbouw.. gezondheid en bla bla bla...

Laten we duimen op een mooie zomer voor iedereen!!

Aranka
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Aranka » wo 20-apr, 2016 14:23

Balen Chant dat het niets is geworden. Hier loopt er ook een en solliciteert zich suf. Is wel al een paar keer op gesprek geweest maar dan wordt het het net niet. Maar hier zeggen we blijf maar vertrouwen houden het komt wel.
Hier hebben we de ergste drukte gehad met de lammeren maar nu nog de schapen voor de eerste keer. Heb er 4 aan de fles dus ben weer met flessen bezig. 5x per dag. Uren vliegen om.
Gelukkig niet 's nachts.
Ben met een achtergrond bezig voor een zomer vignette. heb een grote koffer opgehaald bij mijn buurvrouw en daar moet het in. Als de achtergrond klaar is komt er een foto.
En Bri pas maar op met die scherpe tandjes. Alhoewel het wel weer heel leuk is een pup.
Josee hoop dat er bij jullie ook gauw kopers op de stoep staan. Kun je ook weer verder.

Mark fijn dat die hennepolie wel helpt en ik hoop dat er ook uit al de onderzoeken wat komt maar je hebt er al zoveel gehad. Als je je er goed bij voelt dan lekker aan de hennepolie blijven

Chant
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Chant » do 21-apr, 2016 19:12

tis zover ....omdat ik er niet meer onderuit kon vanwege mijn zoektocht naar werk .... heb ik een facebook account aangemaakt :sad: :rolleyes:

Jan de Smit
manager
manager

Bericht door Jan de Smit » do 21-apr, 2016 19:28

Chant schreef:tis zover ....omdat ik er niet meer onderuit kon vanwege mijn zoektocht naar werk .... heb ik een facebook account aangemaakt :sad: :rolleyes:
Hihihi. :wink:

dessy
frontoffice
frontoffice

Bericht door dessy » do 21-apr, 2016 20:06

En waarom kon je er niet onderuit?????
Groeten van Geertje

Chant
backoffice
backoffice
Contacteer:

Bericht door Chant » vr 22-apr, 2016 9:22

Nou, Geer, er zijn uitzendbureau's die je moet liken Enzo om in the picture te blijven of om op de hoogte te blijven van banenaanbod.
Tja....aangezien ik wel weer graag wil gaan werken, dacht ik: nou, dan moet het maar!

Maar ik vind het nog een doolhof hoor!
En ik wordt gek van de vriendjespolitiek :green:
Ik wordt plat gebombardeerd met verzoeken en aanverwante zaken :duh:

Afijn....dat zal zich allemaal wel oplossen, toch?

Gesloten